Saturday, 5 April 2014

Коновалюк Валерій Ілліч

Про депутата:

Народився 31 серпня 1966 року у Донецьку — український політик, Доктор економічних наук, Академік Академії економічних наук України. Заслужений економіст України, народний депутат України 3,4,6 –го скликань.

Освіта: Донецький індустріальний технікум (1981–1985), «Технічне обслуговування і ремонт автомобілів»; Московське вище військове командне училище (1985–1989), інженер; Німецька фінансова академія (м. Мюнхен, 1992–1993), економіст.

03.1993-09.1995 — директор, АТ «Укренергоресурс»; президент, телерадіокомпанія «ВІКО», м. Донецьк.

З 1994 — голова комісії з питань планування, фінансів і бюджету. 09.1995-08.1996 — заступник голови виконкому з питань економіки, фінансів та бюджету, Куйбишевська райрада нар. деп. м. Донецька.

1997-1998 — заступник голови з організаційно-кадрової роботи, Донецької облдержадміністрації

Довірена особа кандидата на пост Президента України Віктора Януковича. Член Політради Партії регіонів (до 03.2005).

Володіє німецькою і англійською мовами. Майстер спорту по дзюдо, Президент федерації дзюдо Донецької області.

Одружений, має двох дітей.


ВимогиВідомості кандидата
Суб’єкт висування або самовисунення cамовисування
Дата прийняття рішення ЦВК про реєстрацію 30.03.2014
Номер рішення ЦВК про реєстрацію 122
Дата народження 31.08.1966
Місце народження м. Донецьк
Громадянство громадянин України
Проживання в Україні проживає в Україні протягом останніх десяти років до дня виборів
Освіта вища
Місце роботи генеральний директор ТОВ "Центр антикризових програм"
Партійність безпартійний

Коновалюк Валерій Ілліч в інтернеті:
  1. Передвиборча програма кандидата на пост президента  Коновалюка Валерія Ілліча
  2. Декларація про доходи
  3. Профіль на сайті ЦВК
  4. Wikipediaї
  5. Персональний вебсайт Коновалюка Валерія Ілліча
  6. Facebook
  7. Twitter

Передвиборча програма кандидата на пост Президента України Клименка Олександра Івановича

Українська Народна Партія висуває на президентські вибори свого кандидата, представника великої професійної команди українських патріотів, з метою реалізації української національної ідеї.

Головне гасло кандидата від УНП:
«Роби українське, купуй українське, захищай українське, - бо це твоє!»
  
Це реальний механізм, який дозволить Україні якнайшвидше вийти з економічної та політичної кризи, відродити економіку, відновити повагу до держави і влади та домогтися зростання добробуту українського народу.
Українська Народна Партія - це патріотична партія, що захищає інтереси українського народу. Кандидат УНП виступає з програмою єдності України, яка ґрунтується на принципах пріоритету національного інтересу, економічного націоналізму, професійної прозорої дієвої влади у всіх сферах функціонування держави.

І. Роби та купуй українське – шлях економічного розвитку України! 

     Українська економіка потребує структурних реформ, щоб виробництво могло наповнити внутрішній ринок якісними товарами за помірною ціною, забезпечити експорт конкурентоздатної продукції, створити умови максимального сприяння малим і середнім підприємцям, оскільки саме ці люди, а не держава, створюють робочі місця, гарантують добробут своїх родин та найманих працівників, створюють основу сильної демократичної держави. Задля досягнення цієї мети необхідно:

1. Сприяти розвитку українського виробництва шляхом: обов’язкової пріоритетної закупівлі державними підприємствами та установами продукції українських товаровиробників; створення можливостей для їх довгострокового кредитування; просування української продукції, у першу чергу готової, - з високим рівнем доданої вартості, - на світових ринках.

2. Обмежити зростання цін через: підвищення ефективності енерго- і ресурсозбереження українських товаровиробників; запобігання зловживанню монопольним становищем природних монополістів, забезпечення максимальних умов сприяння здоровій ринковій конкуренції.

3. Вирішити проблеми безробіття через: максимальне бюджетне, податкове, кредитне стимулювання внутрішнього виробництва та попиту на українські товари задля пожвавлення економіки і швидшого виходу з кризи; створення умов для розвитку малого і середнього бізнесу, що дає робочі місця; забезпечення стимулюючої функції податків; зниження податкового тиску; реформування механізму адміністрування та контролю за відшкодуванням податку на додану вартість; забезпечення сталості податкової системи, коли будь-яка зміна обсягу та умов сплати податків відбуватиметься не частіше, ніж раз на п’ять років; зміну умов подання звітності та оподаткування малих підприємств із запровадженням для них правил подання звітності один раз на рік та сплату податків не частіше двох разів на рік.

4. Реформувати енергетичну галузь та максимально сприяти енергозбереженню як найважливішій складовій всієї економічної політики держави, що передбачає відмову від неефективного бюджетного та перехресного субсидування в паливо-енергетичному комплексі, спрямування бюджетних коштів на адресну грошову допомогу соціально незахищеним верствам населення та фінансування модернізації енергетичних підприємств, житлово-комунальної сфери.

5. Забезпечити професійне управління державною власністю та приватизацію неефективних державних підприємств, окрім стратегічних, що пов’язані із гарантуванням національної безпеки.

6. Гарантувати прозорість, ощадність, ефективність, адекватність управління бюджетними коштами, що передбачає; дотримання принципу збалансованості, коли витрати відповідають доходам; відкритість вичерпної інформації щодо всіх доходів та витрат державного та місцевих бюджетів; закупівлю товарів та послуг за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів виключно на відкритій тендерній основі; розрахунок місцевих бюджетів та обсягів міжбюджетних трансфертів на формульній основі, яка змінюватиметься не частіше одного разу на п’ять років; прив’язку конкретної податкової бази, зокрема податку на нерухомість, до наповнення місцевих бюджетів з метою фінансового забезпечення функцій органів місцевого самоврядування.

7. Вивести на новий рівень розвиток аграрного виробництва шляхом: впровадження прозорих правил ресурсного забезпечення виробників сільськогосподарської продукції (у тому числі, особистих селянських господарств); забезпечення пільгового довгострокового кредитування, пов’язаного із закупівлею сучасної сільськогосподарської техніки та обладнання; сприяння держави у збуті продукції безпосередніми виробниками на внутрішньому та зовнішньому ринках, - в тому числі, на кооперативних засадах.

8. Забезпечити розвиток сільської місцевості шляхом: сприяння ефективному використанню та збереженню родючості землі сільськогосподарського призначення - головного національного надбання України; підвищення мінімального розміру орендної плати за земельні паї; створення можливостей для започаткування підприємницької діяльності, - у першу чергу, у сфері виробництва, зберігання, переробки сільськогосподарської продукції, а також «зеленого» туризму; забезпечення пріоритетності спрямування бюджетних коштів на задоволення першочергових потреб жителів сільської місцевості в частині охорони здоров'я, шкільного та дошкільного навчання, розвитку інфраструктури.

9. Створити земельний кадастр та відкритий реєстр прав власності на землю та інші об’єкти нерухомості.

II. Захищай українське – захист українського народу та української держави!

   Держава повинна гарантувати захист інтересів власних громадян всередині країни та у світі. З метою захисту українських громадян та української держави пропонується:

1. Забезпечити реальний соціальний захист шляхом: надання адресної грошової допомоги тим, хто її дійсно потребує, замість недієвої та несправедливої системи соціальних пільг; формування єдиного фонду обов’язкового соціального страхування (включно з пенсійним, медичним страхуванням, страхуванням від нещасних випадків на виробництві, страхуванням по безробіттю), внески до якого здійснюватимуться в якості єдиного соціального податку, що сплачується у рівних частках працедавцями та найманими працівниками.

2. Захистити права власників шляхом відкритого реєстру прав власності на землю та інші об’єкти нерухомості.

3. Забезпечити демократичний розвиток та політичні інтереси українського народу шляхом: формування громадянського суспільства, відповідального за державу і за себе; посилення контролю за владою з боку громади, протидії корупції, забезпечення верховенства права як основи демократії та передумови інтеграції України в НАТО - єдиної ефективної на сьогодні системи безпеки, що дозволяє заощаджувати кошти на військові витрати і при цьому гарантує безпеку країн-членів від зовнішньої агресії.

4. Захистити права місцевих громад (у тому числі, шляхом передачі територіальним громадам необхідних бюджетних ресурсів) та гармонізувати українське законодавство з Європейською хартією про місцеве самоврядування шляхом децентралізації влади та збільшення фінансових повноважень.

5. Гарантувати захист територіальної цілісності Української держави та її суверенітету через: протидію будь-яким спробам сепаратизму; створення високотехнологічної, мобільної, боєздатної армії з наголосом на розвитку сил швидкого реагування, засобів технологічної боротьби, ефективної системи ППО. Сильна мобільна армія - гарантія української державності. Фінансове забезпечення армії не може бути предметом торгу і має відбуватися через спеціальний оборонний бюджет з чітким цільовим розписом використання коштів і подальшим контролем - з боку суспільства.

6. Убезпечити інформаційний простір та протидіяти проявам інформаційної агресії ззовні через: формування українського інформаційного простору; сприяння високій інформаційній культурі населення, що включає швидкий доступ до об’єктивної інформації, її ефективне використання, захист громадян від низькоякісних інформаційних продуктів, які можуть нанести шкоду людині та суспільству.

7. Гарантувати економічну та енергетичну безпеку через: збереження у державній власності підприємств, які забезпечують національну безпеку країни, зокрема магістральних газо- та нафтопроводів, ліній електропередач; скорочення надмірного енергоспоживання; диверсифікацію джерел енергопостачання; розділення і відокремлення функцій транспортування енергоресурсів (нафти, газу, електроенергії) та продажу їх кінцевим споживачам.

8. Захистити національні культурні інтереси та основи духовності українців через: гарантування розвитку української мови, літератури, мистецтва як культурної основи української державності; забезпечення рівного доступу до якісної освіти; сприяння розвитку інституту сім’ї як основи здорового суспільства; сприяння утвердженню у суспільстві принципів християнської моралі як основи особистого духовного розвитку, розвитку фізичної культури та спорту як основи фізичного вдосконалення особистості.

9. Забезпечити захист ідеологічних основ української державності через: відновлення історичної пам’яті та належне вшанування учасників національно-визвольних змагань, визнання вояків УПА борцями за незалежність України; сприяння загальносвітовому засудженню злочинної комуністичної ідеології на рівні з нацизмом з метою недопущення таких злочинів у майбутньому; сприяння реалізації національної ідеї України - формуванню української нації на основі культури, історичної пам'яті українського народу, із залученням представників інших етносів, які сприйняли українську культуру та історичну спадщину.

ІІI. Обирай українське

    У політичній сфері Україна потребує подолання корупції – головної перешкоди для нормального функціонування української держави, верховенства права – запоруки дотримання основних прав і свобод громадянина, ефективної влади, що діятиме відповідно до національних інтересів. Прозорість та відкритість – шлях до ефективної влади! Для досягнення цієї мети пропонується:

1. Подолати корупцію шляхом: приведення у відповідність соціальних обов’язків держави до її можливостей, - і тим самим, усунення надмірного тиску на бізнес, як причини провокування корупції; забезпечення публічності і прозорості діяльності органів державної влади; гарантування рівних можливостей (стати державним службовцем, користуватись послугами органів державної влади або, навпаки, постачати свої товари чи послуги органам державної влади, отримувати інформацію щодо діяльності органів державної влади, можливостей контролювати владу тощо); обов’язкового декларування видатків державними службовцями та членами їх сімей паралельно з руйнуванням основ для виникнення корупції через адекватну винагороду роботи державного службовця.

2. Запровадити ефективну владу через: проведення виборів до парламенту за відкритими партійними списками, що дозволить громадянам контролювати персональний склад законодавчого органу, зменшить можливості для політичної корупції.

3. Забезпечити верховенство права через: гарантування незалежності судової гілки влади; створення умов обрання осіб належних професійних якостей на посади суддів; обмеження депутатської та суддівської недоторканості у випадку вчинення кримінальних злочинів, приведення функції органів прокуратури у відповідність з Конституцією України.

Ми не обіцяємо нездійсненного, а пропонуємо спільну працю заради добробуту нашої спільної батьківщини та її громадян

Клименко Олександр Іванович

Про депутата:

Народився 14 квітня 1965 року у місті Мар’їнка, Донецька область. — український політик, голова Української народної партії, депутат ВР України, голова підкомітету з питань небанківських фінансових інститутів (з 01.2008).

У 1999 році закінчив Донецький інститут економіки та господарського права, економіст, “Облік і аудит”.

У листопаді 2007 пройшов до Верховної Ради VI скликання у складі блоку “Наша Україна — Народна Самооборона”, 50 в списку. Був членом Комітету з питань фінансів і банківської діяльності.

Одружений, має 2 дітей.


ВимогиВідомості кандидата
Суб’єкт висування або самовисунення Українська Народна Партія
Дата прийняття рішення ЦВК про реєстрацію 01.04.2014
Номер рішення ЦВК про реєстрацію 157
Дата народження 14.04.1965
Місце народження м. Мар’їнка Донецької області
Громадянство громадянин України
Проживання в Україні проживає в Україні протягом останніх десяти років до дня виборів
Освіта вища
Місце роботи Голова Української Народної Партії
Партійність член Української Народної Партії

Клименко Олександр Іванович в інтернеті:
  1. Передвиборча програма кандидата на пост президента Клименка Олександра Івановича
  2. Декларація про доходи
  3. Профіль на сайті ЦВК
  4. Wikipedia
  5. Facebook

Добкін Михайло Маркович

Про депутата:

Народився 26 січня 1970 року в м. Харкові — український політичний діяч, голова Харківської обласної державної адміністрації.

До 2002 року займався підприємницькою діяльністю, був керівником ряду бізнес-структур: Прогрес-90, Інвестторгцентр, Іст Ойл Групп.

У 2002 р. був обраний народним депутатом України від 174 одномандатного виборчого округу. За період депутатства входив у фракції «Єдина Україна» і СДПУ(о) , в депутатські групи «Демократичні ініціативи» і «Центр», а також до Партії Регіонів, членом якої являється в даний момент.

26 березня 2006 р. обраний мером Харкова. Під час виборчої кампанії до Верховної Ради 27 вересня 2007 р. на сайті YouTube був розповсюджений неофіційний варіант рекламного відеокліпу за участю мера міста Добкіна та секретаря міської адміністрації Геннадія Кернеса, в якому вживалася ненормативна лексика.

У березні 2010-го указом президента України Віктора Януковича призначений головою Харківської обласної державної адміністрації.

1 лютого 2014 року очолив суспільно-громадянське об’єднання «Український фронт». Одружений, виховує трьох доньок і сина.


ВимогиВідомості кандидата
Суб’єкт висування або самовисунення cамовисування
Дата прийняття рішення ЦВК про реєстрацію 28.03.2014
Номер рішення ЦВК про реєстрацію 103
Дата народження 26.01.1970
Місце народження м. Харків
Громадянство громадянин України
Проживання в Україні проживає в Україні протягом останніх десяти років до дня виборів
Освіта вища
Місце роботи тимчасово не працює
Партійність член Партії регіонів

Добкін Михайло Маркович в інтернеті:
  1. Передвиборча програма кандидата на пост президента Добкіна Михайла Марковича
  2. Декларація про доходи
  3. Профіль на сайті ЦВК
  4. Wikipedia
  5. Twitter
  6. Facebook
  7. Вконтактє

 

Ляшко Олег Валерійович

Про депутата:

Народився 3 грудня 1972, місто Чернігів. Український політик, народний депутат України,журналіст, лідер Радикальної партії Олега Ляшка. Освіта - юридичний факультет Харківського державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди.

До початку політичної кар’єри займався журналістикою – обіймав посаду головного редактора газети «Політика»(1996-1999), та «Свобода»(2000-2006).

2006–2007 — народний депутат України V скликання від БЮТ (№ 26 у виборчому списку). Голова підкомітету з питань організації роботи Верховної Ради Комітету ВР з питань Регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності ВР.

2007–2012 — народний депутат України VI скликання від БЮТ (№ 29 у списку). Заступник голови Комітету ВР з питань бюджету. Голова Тимчасової слідчої комісії ВР з розслідування можливих фактів порушення законодавства у сфері майнових, земельних, фінансових та інших відносин міським головою Харкова Михайлом Добкіним і секретарем Харківської міськради Геннадієм Кернесом. Фігурант скандалу з оприлюдненням відео допиту людини схожої на Олега Ляшка від 15 вересня 1993 року.

З 19 жовтня 2010 року виключений з фракції БЮТ.

8 серпня 2011 року був обраний лідером Радикальної партії.

З грудня 2012 року — народний депутат України VII скликання, пройшов до парламенту по одномандатному округу № 208 у Чернігівській області. Заступник голови Комітету ВР з питань фінансів і банківської діяльності.

Позафракційний. Одружений, виховує доньку.

ВимогиВідомості кандидата
Суб’єкт висування або самовисунення Радикальна Партія Олега Ляшка
Дата прийняття рішення ЦВК про реєстрацію 31.03.2014
Номер рішення ЦВК про реєстрацію 128
Дата народження 03.12.1972
Місце народження м. Чернігів
Громадянство громадянин України
Проживання в Україні проживає в Україні протягом останніх десяти років до дня виборів
Освіта вища
Місце роботи народний депутат України
Партійність член Радикальної Партії Олега Ляшка

Ляшко Олег Валерійович в інтернеті:
  1. Передвиборча програма кандидата на пост президента Ляшка Олега Валерійовича
  2. Декларація про доходи
  3. Профіль на сайті ЦВК
  4. Wikipedia
  5. Вконтактє
  6. Facebook
  7. Twitter
  8. Офіційний сайт народного депутата Олега Ляшко

Передвиборна програма кандидата на пост Президента України Гриненко Андрія Валерійовича

Україна – суверенна парламентсько-президентська республіка, територіально неділима. 23 роки незалежності показали, що українці – це незламний, гордий та мудрий народ, який вже втомився жити «по-cтарому».

Саме тому назріла необхідність докорінних змін у відносинах між владою та народом. Ці зміни мають базуватися на якісно нових засадах: безумовній цінності честі та гідності кожної людини, її прав і свобод, рівності усіх перед законом, єдності та неділимості країни.

Лише за таких умов буде розкрито потенціал держави й забезпечено можливості для добробуту кожного.

Сьогодні в країні відбуваються докорінні зміни на всіх рівнях, і ми, як справжні патріоти, маємо включитися в цю роботу для того, щоб розбудувати нашу країну та зробити її процвітаючою. Україна – це наш спільний дім, де мають жити щасливі люди!

Задля досягнення поставлених цілей необхідно:

Забезпечити наповнення державного бюджету

Терміново знищити кримінальні схеми у галузях:
  • видобутку газу, нафти, вугілля та інших корисних копалин;
  • державних закупівель;
  • проведення державних тендерів;
  • приватизації;
  • відшкодування експортного ПДВ;
  • імпорту товарів (ліквідувати «чорний» імпорт);
  • операцій с землею.

Це дозволить:
  • збільшити прибуткову частину бюджету;
  • скоротити видаткову частину бюджету;
  • зберегти державну власність, що ще не була розграбована;
  • змусити бюджет працювати в інтересах усіх громадян.

Реформувати кредитно-фінансову сферу

Невідкладно зруйнувати механізми фінансового рабства, а саме:
  • зупинити отримання нових державних позик на старих умовах, адже такі кредити тягнуть країну в боргову прірву й не вирішують проблем у економіці та соціальній сфері;
  • скорегувати реформи, які рекомендує МВФ, таким чином, щоб вони не зробили бідних ще біднішими;
  • повернути довіру вкладників до банківської системи України;
  • розслідувати історію старих кредитних зобов’язань на суму 70 мільярдів доларів США;
  • звернутися до всіх країн-кредиторів: якщо вони дійсно бажають допомогти Україні, то мають тимчасово зупинити нарахування відсотків за старими кредитними зобов’язаннями;
  • спрямувати фіскальні органи на повернення розграбованих бюджетних коштів, 10% від суми коштів, що будуть повернені, спрямувати на сплату премій працівникам усіх силових відомств.

Це дозволить:
  • повернути в країну мільярди, які було вкрадено;
  • залучити фінансові ресурси населення;
  • зменшити видаткову частину бюджету за рахунок зменшення сплати по відсотках за зовнішніми кредитами.

Створити умови для розвитку бізнесу, науки й виробництва
  • Знизити фіскальний тиск на платників податків.
  • Знищити державне рейдерство.
  • Провести податкову амністію для бізнесу та громадян країни.
  • Ввести мораторій на перевірки реального бізнесу.
  • Ліквідувати «податкові ями» та «конвертаційні центри».
  • На час виходу країни з економічної кризи встановити пільгову систему оподаткування бізнесу.
  • Звільнити від податків на 5-8 років новоутворені виробництва.
  • Розробити та прийняти державну програму розвитку технологій енергозбереження та альтернативної енергетики.
  • Посилити заходи економічного стимулювання використання альтернативних джерел енергопостачання: «зелені» тарифи для підприємств, які частину свого прибутку спрямовують на екологічні програми.
  • Стимулювати підприємства, які використовують альтернативні джерела енергії, енергозберігаючі та чисті технології виробництва, а також інвестують у видобуток енергоносіїв в Україні.
  • Встановити мінімальні зарплати та пенсії на рівні, який гарантує повноцінне життя, а не виживання.
  • Забезпечити недоторканність приватної власності.
  • Інвестувати гроші в освіту та розвиток молодих фахівців. Кадри вирішують усе!

Це дозволить:
  • вивести з тіні багатомільярдні грошові потоки;
  • надати поштовх розвитку усіх сфер бізнесу і виробництва;
  • активно розвивати агропромисловий комплекс України;
  • залучити до України інвестиції;
  • збільшити прибутки бюджету на 200-300 мільярдів гривень;
  • збільшити ВВП;
  • оптимізувати апарат державних службовців;
  • створити нові робочі місця на виробництві;
  • збільшити зарплати працівникам МВС, прокуратури, СБУ, Міноборони щонайменше у 5 разів;
  • збільшити зарплати вчителям, медикам та науковцям щонайменше у 3-5 разів;
  • збільшити пенсії в 2 рази;
  • збільшити витрати на оборону, науку, медицину, освіту.

Подолати корупцію

  • Встановити контроль громадян над державою. Кожному урядовцю слід пам’ятати, що єдиним джерелом влади на Україні є український народ!
  • Знищити умови для розвитку корупції, а саме припинити практику розподілу державних посад з мізерними окладами.
  • Створити систему обов’язкової публічної бюджетної звітності, за якої кожен громадянин зможе в режимі реального часу стежити за доходами і витратами бюджетів всіх рівнів.
  • Забезпечити прозорість системи державних закупівель.
  • Провести повну люстрацію влади, розірвавши «кругову поруку» бізнесу-політики-влади. Заповнити звільнені вакансії спеціалістами, відібраними виключно на основі прозорого і відкритого конкурсу за принципами доброчесності і професіоналізму.
  • Ухвалити Закон «Про державний фінансовий контроль за декларуванням доходів і їх витрачанням особами, уповноваженими на виконання функцій держави, членами їх сімей та близькими родичами».
  • Запровадити механізм відкликання депутатів всіх рівнів.
  • Повернути довіру до судової гілки влади, шляхом проведення судової реформи.
  • Суди повинні бути справедливими!
  • Зняти депутатську недоторканість. Депутати всіх рівнів мають відповідати перед законом так само, як і будь-який пересічний громадянин.
  • Це все дасть можливість очистити владу всіх рівнів від корупціонерів та здирників.

Безпека і оборона країни

  • Україна має стати членом колективної безпеки.
  • Завершити перехід Збройних Сил України на контрактну форму служби.
  • Зосередитись на технічній модернізації армії та на піднятті престижу Збройних Сил України.

Охорона здоров'я

  • Поетапний перехід на систему обов’язкового медичного страхування, гарантованого державою.
  • Щорічно збільшувати бюджетну підтримку інфраструктури здорового способу життя, фізичної культури й спорту.

У кожного з нас є воля! Будьмо разом! Слава Україні!

Гриненко Андрій Валерійович

Про депутата:
 
Народився у 1970 році. Освіта вища, на час подання документів до ЦВК проживає в місті Харків. Приватний підприємець. 31 березня 2014 року був зареєстрованим кандидатом на пост Президента України 2014.

Одружений. Має двох доньок і сина.







ВимогиВідомості кандидата
Суб’єкт висування або самовисунення cамовисування
Дата прийняття рішення ЦВК про реєстрацію 31.03.2014
Номер рішення ЦВК про реєстрацію 138
Дата народження 14.03.1970
Місце народження м. Харків
Громадянство громадянин України
Проживання в Україні проживає в Україні протягом останніх десяти років до дня виборів
Освіта вища
Місце роботи фізична особа – підприємець
Партійність безпартійний